Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Умови повернення товарів належної якості

• Що таке товари належної якості? До товарів належної якості відносяться всі товари, які не були у використанні, а також збережений їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка, а також документи, видані разом з товаром.

• Хочете повернути товар? Що робити? Для того щоб узгодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати за номером, який вказаний у розділі "контакти": +380951015173. Повернення товару здійснюється на зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.

• Хто платить за пересилання повернення товару? У цьому випадку при поверненні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: вод кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі віднови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.

• Коли повернуть гроші? Після отримання та огляду товару нашим складом, протягом 14 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата

Умови повернення товарів неналежної якості

• Хочете повернути товар? Що робити? Для того щоб узгодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати за номером, який вказаний у розділі "контакти": +380951015173. Повернення товару здійснюється на зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.

• Хто платить за пересилання повернення товару? У разі браку товару вартість доставки в обидві сторони оплачуємо Ми.

• Коли повернуть гроші? Після отримання та огляду товару нашим складом, протягом 7 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата

Якщо товар несправний, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності укладання сервісного представника, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Обмін товару

• Бажаєте обміняти товар? Що робити? Для того, щоб погодити обмін товару, Вам необхідно зателефонувати за номером, який вказаний у розділі "контакти": +380951015173.  Обмін товару здійснюється на зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.

• Хто платить за пересилання обміну товару? У цьому випадку під час обміну товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: вод кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.

• Коли відправлять товар на обмін? Після отримання та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 14 робочих днів буде відправлено інший обраний Вами товар.

• Що робити якщо при отриманні ви виявили пошкодження або брак товару? Якщо при отриманні товару виявлено пошкодження, брак товару, Вам необхідно скласти Акт про пошкодження товару при представнику транспортної служби та повідомити нам номер цього Акту та кількість пошкодженого товару. Повернення чи обмен бракованого товару здійснюється на зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.

• Хто оплачує повернення / обмін бракованого товару? У разі браку товару вартість доставки в обидві сторони оплачуємо Ми.

• Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю

• Повернення товару відбувається службою доставки Нова Пошта відповідно до тарифів служби, від 70 грн в одну сторону.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, за чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не пипасають поверненню та обміну.